Archief opslag bij Derksen Archiefopslag B.V.
Derksen Archiefopslag B.V. heeft veel geïnvesteerd in archiefsoftware en apparatuur. Derksen heeft gekozen voor een compleet geautomatiseerd identificatie- en opslagbeheerssysteem. In samenwerking met onze softwareleverancier wordt periodiek gewerkt aan een upgrading van dit beheerssysteem. Archiefstukken worden snel en eenvoudig gearchiveerd en zeer snel getraceerd. De archiefstukken zullen worden voorzien van unieke kenmerken waardoor ze te identificeren zijn. De archiefstukken worden op locatie geplaatst en alle informatie wordt automatisch gedownload in het centrale systeem. Fouten kunnen niet optreden en raadplegingen vinden in luttele seconden plaats.
Opvragen en raadplegen
Opgevraagde archiefstukken kunnen binnen gestelde tijd afgeleverd, per e-mail worden verzonden. Opvragen met een spoedeisend karakter kan zelfs binnen een paar uur plaatsvinden. Raadpleging kan tevens op locatie plaatsvinden in een door ons beschikbaar gestelde ontvangstruimte waar men dagelijks in een private en afgesloten omgeving terecht kan. Hier is tevens een copierfaciliteit en kan gebruik worden gemaakt van een centrale computer met internetverbinding.
De faciliteiten bij Derksen Archiefopslag B.V.
De Derksen vestiging beschikt over de meest moderne opslagfaciliteiten. De locaties voldoen aan de strengste eisen van onder meer brandweer en zijn volledig ingericht voor langdurige archiefopslag. De locaties worden 24 uur per dag en 7 dagen per week bewaakt. De archieflocaties zijn uniform ingericht. De door u aangekochte archiefdozen kunnen in de legbordstellingen worden geplaatst. De archiefdoos wordt door u voorzien van een eigen kenmerk. Dit kenmerk is de basis voor de content. Uw dossiers zullen in de archiefdozen worden omgepakt en in de archiefstellingen worden geplaatst. Eventueel kunnen wij een locatie specifiek voor uw organisatie reserveren. Minder efficiënt en derhalve kostentechnisch minder interessant. Mede gezien de vertrouwelijke status is deze mogelijkheid altijd aanwezig.